Header Ads

test

Biodata Daiyan Trisha Yang Comel Dan Cute



Profil dan Biodata Daiyan Trisha

Berikut Profil dan Biodata Daiyan Trisha :

Daiyan Trisha Mohd. Nasaruddin adalah seorang penyanyi, model dan aktris berkebangsaan Malaysia, yang kini berusia 21 tahun. Dia juga seorang mahasiswi jurusan akutansi di Universitas Teknologi Mara UiTM). Dalam segala hal Daiyan selalu mementingkan pendidikannya, seratus persen fokus pada kuliah dan hanya menerima tawaran kerja atau syuting pada akhir minggu saja.

Daiyan Trisha, seorang gadis cantik dan imut yang juga merupakan seorang vokalis dari grup band Society. Lagu Daiyan bersama Society yang paling terkenal ialah Berani Bercinta. Namanya lebih terkenal setelah ia berperan dalam drama yang berjudul "Dee", sekaligus dia sebagai penyanyi untuk soundtrack drama tersebut yang berjudul "Kerana Kau". Dan lagu tersebut menjadi populer saat ini.

Wajah cantik, bersahaja dan memikat. Itulah gambaran personaliti yang dimiliki gadis muda ini, dengan Prinsip hidup Daiyan, yaitu selalu mementingkan kesempurnaan dan melakukan yang terbaik dalam setiap kegiatannya, baik untuk diri sendiri, keluarga maupun dalam pekerjaannya.

Biodata Pribadi Daiyan Trisha :
Nama Lengkap : Daiyan Trisha Mohd. Nasaruddin
Nama Beken : Daiyan Trisha
Umur : 21 tahun 
Aktiviti : Pelajar dan model, menyanyi dan berlakon sambilan. 
Asal : Bangi, Selangor 
Twitter : @daiyantrisha
Email : daiyantrisha@live.com 

Tiada ulasan